Narnia: Prins Caspian

Igår såg jag biofilmen Narnia: Prins Caspian med min pojkvän.
Vi satt i största salen på Sergel och det var nästan tomt.
Filmen var riktigt bra, spännande och sorglig ibland.
Vi såg första Narnia filmen på bio så det var självklart att vi även skulle se den andra på bio.
Jag rekommenderar den om man gillar Narnia eller sådana filmer som är overkliga och innehåller mycket fantasi.
Ett stort plus är att Ben Barnes som spelar Prins Caspian är ganska snygg.

    


Från vänster till höger:
Georgie Henley, William Moseley, Ben Barnes, Anna Popplewell, Skandar Keynes

Kommentarer
Postat av: '[o]'

Det var en bra film, ser fram emot nästa få hoppas den blir bra också.



Vill du se den med, med mig?



kram

2008-07-16 @ 16:24:37
Postat av: -[o]-

Disney köpte rättigheterna till 3 filmer

så jag utgår från 3:e är klar eller på gång.

Som dom två första har det gått bra för.

2008-07-16 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0