Dagens händelser

Idag har jag köpt mina första mammabyxor.
Dom är riktigt bekväma och snygga.
Så himla skönt att slippa knäppa och dra upp blixtlås.
Fast jag kan ha ett par av mina gamla jeans fortfarande, om jag använder gummiband.

Jag har förhandsbokat Britney Spears senaste skiva CircusPlay
Den är redan släppt i Sverige, men Play släpper skivan den 1 december.
Men skivan kostar bara 130 kronor, så jag kan vänta några dagar extra.

Jag har även använt mitt presentkort på discshop till att köpa Sex and the city: the movie på bluray.

Jag beställde lite kläder från HM tidigare i veckan, som jag kan hämta ut i helgen.
Det gick riktigt snabbt denna gång. 

På måndag är det dags för ultraljud nr 2. Shahno kan inte följa med, så jag får gå själv.
Men det gör inget. Det ska bli kul att se bebisen igen.
Det ska bli skönt att få reda på exakt vilken vecka jag är i, så jag vet när bebisen tänker titta ut.


Jag och Shahno har börjar kolla på namn, men inget är bestämt ännu.

Vi kommer nog ändå hålla det hemligt tills det är dags.


Ikväll blir det idol, synd att Carola är med. Jag är riktigt trött på henne.

Jag tror Johan Palm åker ikväll. Det är dags för det.

Jag hoppas Kevin och Alice möts i finalen.


På söndag är det dags för första advent, mysigt.

Jag ska fixa iordning allt imorgon.


Trevlig helg på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0