R.I.P Rambo

Idag vid ca 14:40 dog min älskade kanin.
Han började må dåligt igår eftermiddags, åt och drack inget.
Idag hoppade han ut ur buren och var antingen under soffan eller vid diskbänken.
Jag hörde en smäll när jag satt i vardagsrummet och trodde att Rambo hade hoppat in i buren, men han låg på sidan på golvet nära buren.
Jag drog fram honom till buren, så jag kunde hålla om honom.
Det tog ca 5-10 minuter, sen var han död.
Han dog väldigt fridfullt, han verkade inte ha ont.
Jag är glad att jag var med när han dog.
Det som så plötsligt, Rambo har varit glad och pigg ändå fram till igår.
Men på ett sätt skönt att det gick fort, så han slapp lida.
Han skulle ha fyllt 7 år på torsdag.

Rambo, du är saknad av många.


Kommentarer
Postat av: Jenni & Jessi

Gud va hemskt,kommer kännas tomt när vi kommer till er. kmr saknar dig rambo!

kram

2008-09-08 @ 15:47:46
URL: http://jjennii.blogg.se/
Postat av: Freespeech

Vi alla kommer att sakna han.

Han var verkligen "rambo" och därför kommer det bli en tom rum nu efter honom.

2008-09-09 @ 07:58:28
URL: http://freespeech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0