10/2

Idag var jag i stan en stund, hade lite ärenden att göra.
När jag skulle hem stressade jag till pendeln som visar sig vara inställd!
Typiskt, SL brukar aldrig ställa in mitt på dagen och speciellt inte min linje.

Jag har bara tagit det lugnt här hemma.
Har kollat på lite inspelade program.
Idag har jag ganska ont i ryggen och i revbenen, orkar inte göra så mycket då. 

Idag ska killen träna, för det blev inget igår, så det blir sen middag.
Jag kan äta i förväg, så får han värma, men det är inte lika trevligt.

Idag börjar 24 säsong 7 på tv400.
Jag ska spela in det, jag ska först se säsong 5 och 6.

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Ja visst är det ??

Jag tänkte läsa sam - beteende

2009-02-10 @ 20:06:30
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0