9/2

I fredags fick jag min julklapp av min kille, middag på japansk restaurang.
De hade bokat in oss på fel dag, men vi fick bord ändå.
Man stekte sin egen mat och det var riktigt roligt, men framförallt jättegott.
Dit vill jag gå igen.

I lördags så handlade vi på en stormarknad, det blev alldelens för tungt.
Jag får inte bära något eftersom jag är gravid, så min kille fick göra det.
Tyckte synd om honom. Men han fick massage av mig efteråt.

Melodifestivalen var sådär, jag gillar inte programledaren.
Tycker inte om hennes humor. Jag saknar Kristian och Björn.
Jag röstade på Alcazar, så det var bra att de gick vidare till finalen.
Annars tycker jag det nya röstningssystemet suger, bara ett sätt att få tittarna att rösta ännu mer och på så sätt få in mer pengar. Jag ser framemot nästa helg då Måns ska delta. Då ska jag verkligen rösta.

Igår började vi rensa i gästrummet, för vi måste möblera om där och i sovrummet, så bebisen får plats.
Idag ska vi kasta mitt skrivbord och en gammal bokhylla.
Jag hoppas att vi snart kan åka till Ikea och handla de nya möblerna som ska in i rummen.

Idag har jag fixat en hel del hemma.
Ska försöka ta det lite lugnt nu. Jag måste tänka på den lilla personen i magen också.

Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: -[]-

Gulligt sagt.

Jag vet men det är kul att skoja med dig.

2009-02-09 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0