28/1

Gårdagen var trevlig, fast restaurang besöket kunde ha varit bättre.
Det var mycket folk, trångt och stökigt.
Vi beställde revbensspjäll, ingen bra idé.
Det var helt omöjligt att få loss köttet från benen, jag gav upp efter en stund och åt den andra istället.
Men nu har man iaf provat den restaurangen.

Jag har börjat få ont i ryggen, i mitten på högra sidan.
Fick väldigt ont igår när vi skulle hem, shit var jobbigt.
Det enda som hjälper är att lägga sig på golvet, då försvinner smärtan och ryggen mår bättre sen när jag har rest mig upp.

Jag var i centrum idag, letade efter ett par mammabyxor, det är inte helt lätt att hitta.
Antingen är de för tajta eller för stora. Men hittade ett par iaf.
Man får ta det som finns helt enkelt, utbudet för gravida är inte direkt stort.
Jag köpte även två långa toppar, för de flesta toppar jag har börjar bli för korta nu.
Jag fick riktigt ont i ryggen på väg till centrum, men jag klarade av att handla och ta mig hem igen.
Men ska det vara så här tills bebisen kommer, så blir det fruktansvärt jobbigt.
Det är tur att jag inte jobbar heltid på kontor, det hade aldrig gått.

Snart ska jag diska och sen ta lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0