30/1

Idag åkte jag till Ica Maxi.
Jag köpte ett par vinterskor på rea, 99 kr istället för 249 kr.
Men det var inte inlagt i systemet, så kassörskan fick ringa skoavdelningen.
Jag köpte även Isprinsessan av Camilla Läckberg för 29 kr.
Jag har läst boken, men vill ha alla hennes böcker i pocket och den boken fattades för mig.
Annars köpte jag läsk och annat gott till ikväll.
Det var riktigt kul att gå runt i lugn och ro och bara titta.
Sen att bära hem allting var inte lika kul.
Är lite besviken på att det inte finns lika mycket kläder för bebisar, som när jag jobbade på Maxi.

Ikväll är det Let´s Dance, veckorna går verkligen fort.
Tråkigt att Magdalena inte kan vara med, skönt att allt gick bra med operationen och att hon mår mycket bättre nu.
Jag hoppas Kitty åker, jag bara stör mig på henne.
Hon måste sluta att avbryta juryn hela tiden, ta emot kritiken och håll käften!
Svårare än så är det inte, men hon vill försvara sig varenda gång.

Hoppas alla får en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0