BM Besök

Igår var jag hos läkaren och det var ju helt onödigt.
Han klämde och tryckte lite under revbenen, men det var ju inget konstigt.
Smärtan beror på att allt trycks upp, det är bara hålla ut till bebisen är ute.
Besöket tog typ 2 minuter.

Idag var det dags för besök hos barnmorskan igen.
Några av de andra som jobbar där har börjat känna igen mig.
De som jobbar där är verkligen jättetrevliga.

Vecka: 34
Blodsocker: 4,2
Blodvärde: 127
SF mått: 30
Blodtryck: 125/85
Blodtrycket har varit lite högt, om man jämför med det jag hade när jag skrevs in.
Idag fick barnmorskan ta det 3 ggr för att det inte skulle bli alltför högt.
Så jag fick ta ett kissprov, men det visade inget som tur var.
Nu har jag gått upp 10 kg, känns inte som det.
Jag trodde jag skulle stanna där, men det är ju ca 6 veckor kvar och lite till kommer jag att öka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0