ÖF

Idag besökte vi kyrkan.
Det blev på eftermiddagen.
Jag har försökt ändra Alexanders sovvanor så han sover efter lunch, men får nog vänta någon månad till.
Han blir alldelens för trött
Idag så var det vi och stora Alexander (två år) och en liten bebis.
Dem andra mammorna var från Thailand och kunde inte svenska så bra, men vi kunde ända prata lite grann med varandra.
Stora Alexander och vår Alexander har lekt några ggr med varandra nu och två ggr har de varit själva med varandra så det har börjat lära känna varandra.
De är lika varandra, stora bruna ögon och blyga så dem passar nog varandra.
Men iaf stora Alexander kramande om Alexander tre ggr och mamman fick säga till honom att släppa Alexander för han började protestera. Stora Alexander höll fast hans fot för han ville inte att han skulle krypa iväg.
Han krama även om mig och tog tag i min hand och drog med mig, han skulle visa när han åkte rutschkana.
Dom är så söta tillsammans och respekterar verkligen varandra, de verkar fascinerad av varandra.
Alexander brukar alltid skrika när någon rör eller tar hans leksak, men inte idag.
Ingen av dem skrek när de tog varandras saker. Som att de kunde förstå varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0