Helgen

I fredags kom Alexanders fastrar.
De var barnvakt medans jag och S åt middag i stan.
Maten var jättegod. Vi fick laga en varmrätten själv och det är bara roligt.
Kvällen avslutades hemma framför Let's dance.
Synd att Stefan åkte, Willy är sämre.

Lördag:
På förmiddagen åkte jag och S till coop och handlade en massa mat, då det var ganska tomt.
Alexander var hemma med fastrarna.
Senare under dagen såg vi "Luftslotten som sprängdes", riktigt bra.
Längtar tills svt börjar visa serien den 20 mars.
På kvällen såg vi andra chansen, bra artister som gick vidare, men jag hejade på Alcazar.

Söndag:
Vi åt sushi till lunch.
Det älskar jag.
Kollade på lite tv.
Sen åkte Alexanders fastrar hem.
Tack för all hjälp och en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica & Jenni

Tack själv!

Och det var så lite så, vi tyckte bara att det var kul att leka med Alexander. Han har blivit så stor nu. :)



Kram, Alexanders fastrar

2010-03-10 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0