1/12

Nu är det äntligen december, nedräkningen till jul har börjat.
Jag ska på ultraljud på eftermiddagen, ska bli kul att se bebisen igen.
Det är så himla grått och trist ute, ingen snö :(

Är det någon som har sett första avsnittet av årets julkalender?
Ska försöka se det senare idag på svt1. Bara så man får en uppfattning.
Annars brukar jag inte titta på julkalendern, är lite för stor för det nu.
En klassiker som jag vill köpa är Sunes jul, den tycker jag var jätterolig.

Hoppas alla hade en trevlig första advent igår!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag såg på julkalendern imorse. Den var rätt bra :) Ha dt bra, Kram

2008-12-01 @ 16:37:25
URL: http://jjessiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0