Mamma Mia

Igår såg jag Mamma Mia på bio med min pojkvän och hans två yngre systrar som ligger bakom bloggen http://jjennii.blogg.se
Filmen var superbra!
Den var inte lika bra som musikalen, men det går inte att jämföra dom två.
Det var musik nästan genom hela filmen.
Jag tycker att skådespelarna sjöng ganska bra med tanke på att de inte är artister.
Riktigt bra musikalfilm!
Jag ska köpa soundtracket på Play, kostar ca 120 kronor där.

För att se trailern, klicka här


Fler bilder:

              

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har inte sett Mamma Mia än. Men blir väl snart förmodar jag. Men soundtracket har jag redan. Blev förvånad att dom ändå har så bra röster flera av skådespelarna :). Farsan min kom med skivan hem till mig häromdagen. Han hade brännt den till mig. Himla bra tycker jag soundtracket är. Ser verkligen fram emot att få se filmen :D. Har ju hört av flera att den ska vara bra.

2008-07-23 @ 02:45:46
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0