Bibliotek

Jag har precis kommit hem från biblioteket.
Det blev två böcker:

1. Flickorna från Riyadh - Rajaa Alsanea
2. Utan en tanke - Lotta Thell

Den sistnämda är Lotta Thells första självbiografisk bok. Hennes femte släpps inom kort.
Jag har läst I i skuggan av värmen och Bortom ljus och mörker.
Böckerna handlar om Eva som är drogmissbrukare. 
De två böcker jag har läst tycker jag är väldigt bra. 
Jag har lärt mig mycket om drogmissbrukare.
Så du som tycker om att läsa verklighetsbaserade böcker så rekommenderar jag Lotta Thells böcker. 

Det är bäst att läsa dem i ordning:

1. Utan en tanke
2. I skuggan av värmen
3. Bortom ljus och mörker
4. Kärleksbarn
5. För kärlekens skull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0