Böcker

Dessa böcker läser jag just nu:

1. Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
2. Stenhuggaren - Camilla Läckberg
3. The Other Woman - Jane Green
4. Den lyckliga hemmafrun - Heleen Van Royen
5. O.S.A - Denise Rudberg

När jag var yngre läste jag bara en bok i taget. Men min mamma fick mig att börja läsa flera böcker samtidigt.
Det är roligare så, jag tröttnar inte lika snabbt på en bok när jag läser flera på en och samma gång. Det blir lite omväxling. Det kan lätt bli för många böcker, som nu.
I vanliga fall läser jag 2-3 st böcker samtidigt.   

      

Kommentarer
Postat av: Jessiic

Kristina, Vad fin din blogg är! :)

2008-06-22 @ 21:18:07
URL: http://jjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0