26/2

Idag har jag varit i centrum och shoppat.
Först satte jag in pengar och helt otroligt var det ingen kö på banken.
Jag köpte en lite längre top på HM, turkos randig.
Imorgon tänkte jag kolla in Gina Tricot, om de har något som jag kan ha.
Det börjar bli svårt nu med kläder. Men är det långt så fungerar det.

Jag har även städat lite här hemma.
Vi får besök på lördag, så då måste det fixas till lite grann
Jag ska dammsuga imorgon, det känns som att det är grus överallt i lägenheten.

Vilket tråkigt avsnitt av Dirty Sexy Money, vad var meningen med avsnittet egentligen?
Kändes helt onödigt.
Är glad att Grey's Anatomy har börjat gå på onsdagar, så man har något att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0