Äntligen fredag

Skönt med fredag.
Ska bli så kul att umgås med killen hela helgen.
Det är så ensamt på dagarna, tur att jag har bebisen i magen som sparkar som sällskap.
Imorgon ska vi till Ikea och köpa möbler och hälsa på killens familj, det ska bli trevligt.
Jag hoppas jag inte får alltför ont.
Imorgon är det även Alla Hjärtans Dag, tycker det bara är ett ytterligare sätt för butikerna att tjäna pengar.
Kärleken till varann kan man fira när som helst.
Men skulle jag få något imorgon, så tackar jag inte nej :)

Idag har jag tvättat svarta kläder, det blev lite tungt att bära på.
Men har nära till tvättstugan som tur är.

Idag fyller min syssling Malin 19 år, GRATTIS!

Idag hade jag tänkt göra en god middag.
Men kan inte säga vad, ifall killen läser detta.

Jag såg på lyxfällan igår, oj vad mycket de hade i skulder.
Ta aldrig sms lån, det är så hög ränta.
De hamnade i en ond cirkel, 700 000 kr i skulder, men inga tillgångar.
Ingen bostadsätt, ingen bil och inga lyxsaker.
Helt sjukt att man kan komma upp så mycket pengar när man knappt äger något.
Jag tycker man borde införa en kurs på högstadiet eller gymnasiet som tar upp hushållsekonomi.
För det är många ungdomar som inte vet vad som händer när de långar pengar.
Har man inte 3000 kr denna månad så har man inte det nästa heller.
Det kostar alltid att låna pengar.

Imorgon är det melodifestivalen.
RÖSTA PÅ MÅNS!!
Låten ska vara bättre än Cara Mia och då måste han vinna alltihop.
Ni som inte vet, så älskar jag Måns, längtar til 25 mars då hans skiva släpps.
Enligt oddsen så går Måns och Lili & Susi vidare till Globen imorgon.
Men Amy och Markoolio då?
Jag tror de har bra chans, kanske inte Markoolio eftersom han ska sjunga en ballad.
Han ska sjunga sina roliga låtar, inget annat. Men Amy gick vidare förra året.
Ska bli intressant att se, bara Måns går vidare så är jag nöjd.

Nu ska jag äta lunch och se på 24: Redemption.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0