Dagens utflykt

Idag åkte jag till Västerhaninge, för att låna två böcker som den ena inte finns där jag bor.
Jag har aldrig varit i Västerhaninge förut, utan bara passerat.
Men jag hade otur, biblioteket öppnade kl 12,00 och jag var där 11,05.
Så jag gick till Coop och handlade, försökte fördriva tiden så mycket jag kunde.
Men när jag var färdig, så var det ändå en halvtimme kvar.
Jag kunde inte gå ut, det är så kallt och blåsigt idag.
Fick riktigt ont i öronen när jag skulle dit, för jag hade ingen mössa eller huva.
Men inne på Coop, vid kassorna, har de en soffa och tre bokhyllor med böcker.
Man kunde köpa begagnade böcker för 2 kr.
Så jag satte mig där och läste Metro.
Det var tur att jag kunde sitta där, annars hade jag nog fått åka hem.
Jag fick tag i böckerna som är skriven av Belinda Olsson.
Två romaner som bla handlar om att vara gravid och ha småbarn.
Jag tyckte det passade bra att läsa dem nu.
Resan hem gick bra.

Jag har precis kollat på Dirty Sexy Money, som jag spelade in från igår.
Undrar vem som blev skjuten?

Ha en bra torsdag, snart fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0