Dumma maskin

Idag hade jag bokat två maskiner i tvättstugan.
Ena maskinen hakade upp sig när det är 8 minuter kvar, det var bara en fleecetröjan men maskinen hade stannat i sköljning, så plagget var jätteblöt.
Jag startade om maskinen och satte igång programmet igen.
Men den hakade upp sig igen på samma tid.
Så jag bytte maskin och då fungerade det.
Den tröjan blev tvättade typ tre gånger, så nu måste den verkligen vara ren.
Mellan tvättningar gick jag och slängde skräp (glas, plast och papper förpackningar), för jag och Shahno aldrig kommer iväg och gör det, det blev fyra vändor ner till parkeringen. Idag har jag verkligen fått min motion.
Vi måste bli bättre på att slänga, inte vänta flera månader så vårt förråd svämmas över av skräp.

Nu måste jag diska, sen ska jag vila ryggen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0