Fredag igen

Snart är denna vecka slut igen, tiden går så fort.

Idag har jag varit på Maxi, lyckades nästan köpa bara det jag kom dit för.
Bra gjort av mig.
När jag skulle hem så lyckades jag hinna med bussen som går ändå hem.

Jag ska träffa killen i centrum senare idag och köpa hem italiensk mat.
Den restaurangen har haft stängt jättelänge, vi trodde de hade stäng igen helt och hållet.
Men så upptäckte jag i veckan att de har öppnat nu.
Så äntligen får vi testa deras mat.

Jag har börjat kolla på 24 säsong 6.
Jag har inte sett säsong 5, men det tar så lång tid att få tillgång till den.
Så jag får ta det sen helt enkelt.

I helgen händer det mycket.
Imorgon ska vi kolla på barnvagn och på söndag ska vi till Ikea.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0