Fredag

Skönt med fredag.
Ikväll blir det fredagsmys med min fästman.
Han har köpt morotskaka och brownies och så blir det cola till.

Ikväll ska Måns vara med i Så ska det låta, det måste ses.
Let´s Dance har jag tröttnat på.
Men jag tror Laila och Morgan går till finalen.

Idag har jag varit lite duktig, har städat badrummet.
Efter ha sett Rent hus, så blir man lite nojig.
Men det behövdes.
Jobbigt att det blir smutsigt så fort överallt.

I helgen blir det full fart, men planerna är inte riktigt färdiga än.
Men imorgon ska vi till Råsunda och kolla på AIK kläder, kanske kan hitta något till bebisen.
Så tänkte vi äta lunch i Sundbybergs centrum.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0