Helgen

Igår hade jag namnsdag, mitt mellannamn Maria.

På eftermiddagen fick vi besök av min killes kompis och hans flickvän.
De hade med sig en present till bebisen, jättesöta kläder.
Tack så mycket! Kolla längre ner för bilder.
Vi fikade och pratade, det var riktigt trevligt.
Vi kanske hinner träffas en gång till innan bebisen ska komma.
På kvällen var det melodifestivalen, men fy vad dåligt.
Så dåliga låtar, sämsta melodifestivalen någonsin.
Tur att Måns och EMD har bra låtar iaf.

Idag har vi varit ute på en kort promenad, men jag fick ont ganska snabbt.
Vi gick sedan till centrum.
Vi skulle handla lunch på Sandys, men jag hade glömt kupongen så det blev Subway istället.
Jag köpte en kameraväska, men det visade sig att den var för liten.
Men jag hade mätt kameran innan så väskan skulle ha passat, men nej det gjorde den inte.
Så imorgon får jag byta till en lite större.

Hoppas alla har haft en trevlig helg!

Nu väntar godis.

Hej då!

         

Kommentarer
Postat av: kickan34

hej jag heter oxå Kristina med maria som mellan namn.



tycker de e lite coolt :)

2009-03-03 @ 10:20:19
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0