Helgen

Lördag:
Vi åkte till AIK affären vid Råsunda.
Min man köpte pyjamas och bäddset till sig själv och en body till bebisen.
Vi åt lunch på restaurang som hade väldigt mycket att välja mellan.
Men jag tog ändå en Calzone, som var riktigt god. Lite lyxigare än de vanliga.
Vi såg filmen Bedtime Stories när vi kom hem, helt okej film.
På fredagen såg vi Bolt, jag tyckte den var bra.
Men min man somnade vid slutet, så han fick se om det nästa dag.
På kvällen blev det Robinson, men det var ingen höjdare, det kanske blir bättre längre fram.
Blev lite irriterad på att man inte fick någon tidsuppfattning på plankan var.
Det brukar alltid komma upp hur länge de har stått där, men det saknades, blev inte lika tufft då. Efter Robinson såg vi Twilight, en riktigt bra film. Jag trodde den skulle vara läskig, men det var den inte. Jag är inte så förtjust i vampyr filmer, men den här var inte som andra filmer. Så den filmen rekommenderar jag verkligen.

Söndag
Vi åkte till Länna.
Gick till Babyproffsen för att hämta ut en babybox.
Sedan gick vi till Willys och handlade lite allt möjligt.
Willys i Länna har börjat med självscanning, riktigt bra.
Bussarna till Länna och hem igen går bara 1 gång i timmen.
Men det var ingen fara.


Idag är jag ganska trött, denna vecka blir fullspäckad.
Ska försöka åkte till mamma imorgon och ta med mig våffeljärnet.
Mormor köpte det för några år sedan och det används aldrig, så hon sa att jag får det.
Det är ju våffeldagen på onsdag och det är så himla gott.
Det var flera år sedan jag åt våfflor.

Nu ska jag försöka mig på att ansöka om föräldraledighet på Försäkringskassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0