Onsdag

Igår var det bara 6 veckor kvar till beräknad förlossning.
Inte långt kvar nu.
Igår var det även 1 månad sedan min brorson Elias föddes.

Nu verkar det som att våren är på väg till Sthlm.
Solen skiner, snön smälter bort, fåglar kvittrar och våren känns i luften.
Så nu får vintern vara slut, dags för våren att komma.
Det är härligt att det inte är lika mörkt ute längre.

Idag ska min fästman på ishockey, hoppas AIK vinner denna match.
Själv ska jag titta på tv, det blir nog Rent hus och Grey's anatomy.

Idag köpte jag Mama-gravidbibel, jag tror den bara kommer ut 2 ggr per år.
Så det kändes passande att köpa den.

Jag har pratat en lång stund med min kompis som bor i Malmö.
Det var trevligt, var längesedan vi hördes.
Krya på dig! Det kommer bli bättre, även om det känns tungt nu.
Behöver du prata så finns jag här.

Snart dags för middag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0