Tisdag

Jag har knappt sovit inatt.
Lyckades somna på morgonen tror jag.
Det var samma sak förra veckan också.
Det ska bli skönt att få lägga sig ikväll, för då lär jag definitivt somna.

Vi fick tillbaka våra taxipengar från SL, pga att bussen var försenad så missade vi nästa buss.
Så nu är jag för en gångs skull glad på SL.

Nu fungerar internet som det ska med rätt modem och hastighet.
Telefonen är också igång, men nu har vi dolt nummer.

Infomötet igår på försäkringskassan gick bra.
Jag börjar få koll på det här nu.
Nu ska det bara diskuteras hur länge jag ska vara föräldraledig.

Jag har haft fruktansvärt ont idag, måste lägga mig ner efter detta inlägg.
Jag börjar bli riktigt trött på att känna såhär i stort sett hela tiden.
Det kommer ju inte bli bättre heller, om inte läkaren kan göra något underverk.

Hoppas Ni mår bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0