Torsdag

Jag hann inte blogga igår.
Jag åkte till min mamma och klippte mig hos en frisör där.
Hon är så duktig och det blir precis som jag vill, så därför åker jag ändå dit för att få håret klippt.
Annars finns det hur många frisersalonger som helst där jag bor, förstår inte hur alla går runt.
Jag hann hälsa på pappa, det var trevligt. Det var ett tag sen.

Sedan mötte jag upp min kille i centrum för att handla i mataffären och handla pasta på Sandys.
Vi tog kyckling och det var ingen höjdare. Den röran är bättre på macka än med pasta.
Det var typ 4 kycklingbitar, känns inte riktigt prisvärt då.
Men vi hade en kupong, två för en, så det var helt okej ändå.

Idag har jag handlat på Coop, det blev två kassar.
Min kille vill inte att jag bär, men mat behövs.
Dessutom tar jag bussen, så det blir inte så lång väg att bära.

Jag har beställt ett nytt SIM kort, så jag kan använda en 3G mobil.
Jag ska ringa och aktivera kortet när jag har fått det.

Tvättmaskinen är i full gång och jag måste diska.
Men jag ska ta mig en smoothie till mellanmål.
Det är gott :)

Nu är jag inne i vecka 33, det går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0