12/10

Idag har jag och Alexander gått till coop.
Blöjorna var slut så vi var tvunga att gå dig då de har bäst pris på blöjor.
Alexander var så snäll, han sov stor del av promenaden.

I lördags fick vi gjort en hel del.
Vi slängde massa.
Jag var borta från mina pojkar i 12 timmar, saknade dem.
Jag ska nog till Fisksätra nu på lördag igen, lägenheten måste vara färdig den 2 november, så vi har inte så mycket tid på oss.
Det hade gått bra för S och Alexander i lördags, det känns bra.

Nu sover Alexander, ska kanske också sova lite.

Imorgon ska vi till mitt gamla jobb.
Ska bli kul att träffa alla igen och visa upp lilla prinsen.
Jag hoppas han sköter sig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0