Dagarna som har gått

Jag och Alexander kom hem från min mamma i lördags.
Vi packade ihop en del hos pappa, men det är mycket att göra och det kommer att ta tid.
Vi hade iaf trevligt hos Alexanders mormor.
Alexander fick sova i sin nya resesäng, som tog 3 timmar att sätta ihop.
Så svårt, men lätt nu när man vet hur man gör.

Jag har fått reda på vad pappa dog av.
Han hade fått en kraftig hjärnblödning i vänstra hjärnhalva och dog typ direkt.
Så det känns skönt att veta, så han slapp lida.

Igår så vad vi på "Underbara barn" mässan i Älvsjö, det var kul.
Vi fick med oss lite gratisprover, men det vägde inte upp biljettpriset på 140 kr per person.
Men det var trevligt iaf och ska göras om nästa år, blir roligare för Alexander då han kan gå.

Idag har jag handlat två mjukisbyxor och en tröja till Alexander.
Han gillar verkligen att åka sittvagn, mycket roligare att gå ut med honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0