She's back

Elisha Cuthbert kommer tillbaka till 24, som Jack Bauers dotter.
Hon kommer ha ett barn och hon kommer dyka upp i slutet av säsongen.

Jag och min kille så var så glada när hon försvann, för vi stör oss på henne.
Hon är bara irriterande jobbig i 24.

Läs mer här

SATC

Vore suveränt om Chris Noth har rätt.
Det vore så himla kul med en uppföljare till Sex and the city filmen.

Läs mer här

Grattis!

Grattis Rambo på 7-årsdagen!
Synd att du aldrig fick uppleva den.
Jag och Shahno tänker extra mycket på dig idag.




Snabba cash

Snabba cash skriven av Jens Lapidus, blir film.
Den kommer spelas in feb/mars 2009 och kommer på bio hösten 2009.

Jag har boken hemma, men har inte läst den än. Jag får se till att göra det.

Dagen efter

Livet måste gå vidare, men usch var jobbigt det är.
Idag ska vi lämna in Rambo på Haninges djurklinik.
Det är så tomt utan honom, så mycket utrymme i köket.
Jag får tänka på framtiden, men det är inte så lätt.

Tack för allt stöd!




R.I.P Rambo

Idag vid ca 14:40 dog min älskade kanin.
Han började må dåligt igår eftermiddags, åt och drack inget.
Idag hoppade han ut ur buren och var antingen under soffan eller vid diskbänken.
Jag hörde en smäll när jag satt i vardagsrummet och trodde att Rambo hade hoppat in i buren, men han låg på sidan på golvet nära buren.
Jag drog fram honom till buren, så jag kunde hålla om honom.
Det tog ca 5-10 minuter, sen var han död.
Han dog väldigt fridfullt, han verkade inte ha ont.
Jag är glad att jag var med när han dog.
Det som så plötsligt, Rambo har varit glad och pigg ändå fram till igår.
Men på ett sätt skönt att det gick fort, så han slapp lida.
Han skulle ha fyllt 7 år på torsdag.

Rambo, du är saknad av många.


Fler bebisar på gång

Igår fick jag reda på att jag ska bli faster, är så glad!
Grattis Björn och Maria!


Lotta Thell

Jag har skrivit om Lotta Thell tidigare i min blogg och nu ska hennes andra bok, I skuggan av värmen bli film.
Filmen kommer heta Fem i tolv och kommer på bio i vår.
Jag har läst boken och tycker den är jättebra, ska bli kul men obehagligt att se handlingen på film.

Läs mer här


Eurovision Dance Contest

Lycka till Danny och Jeanette!
Ni dansar jättebra, hoppas Ni vinner.



Läs mer här

Canal +

Igår fick vi äntligen Canal +.
Jag tänkte se den nya serien Lipstick Jungle ikväll kl. 22,00.
Candace Bushnell, som även ligger bakom Sex and the City, har skrivit boken.
Så serien verkar lovande, bara det inte bli en kopia av Sex and the city serien.

Idol juryn

Jag tycker Idol juryn var jättebra. Profesionella och kunniga.
De har en bred erfarenhet och hög kompetens.
Jag tror det kommer bli mycket bättre med den nya juryn. Jag är glad att slippa Kirshti.
Den gamla juryn kunde vara väldigt elaka, så det är bra med juryn som väljer sina ord bättre.

Läs mer här

Idol 2008

Ikväll börjar Idol 2008 på Tv4, kl 20,00.
Det är fortfarande Peter Jidhe som är programledare.
Jag tycker inte han passar, han borde hålla sig till sporten.
Nytt för detta år är den nya juryn, de kommer säkert göra ett jättebra jobb.
Det behövs lite förändring i programmet.
Men jag kommer verkligen sakna den gamla juryn, speciellt Daniel.
Det ska bli kul och se om det första avsnittet håller måttet.


Andreas Carlsson, Laila Bagge och Andreas Bagge är den nya juryn.

Läs mer här och här

Elin gravid igen

Nu väntar familjen Woods tillökning.
Tiger och Elin har redan dottern Sam, 1 år.

Vad kul att de ska få fler barn, vore kul om de fick en pojke.



Läs mer här

Daniel Da Silva är nu gift

I lördags gifte sig Lets Dance stjärnan Daniel Da Silva. 27, med Helena Dahl, 31.
Paret gifte sig på Nääs Fabriker Hotell och Restaurang, ett designhotell som ligger vid Sävelångens strand.

Ett stort GRATTIS till bröllopsparet!



Läs mer här

Ashlee

Nu har jag beställt Ashlee Simpsons senaste skiva, Bitter Sweet World.
Mer info om skivan kommer nästa vecka.


RSS 2.0