BVC besök 29/4

Vikt: 3150 g
Längd: 51 cm

BVC besök

Igår var jag och Alexander hos BVC.
På nio dagar har han ökat från 2400 gram till 2820 gram.
Inte konstigt så mycket han äter.
Nu är han 49,5 cm lång.
Självklart så kissade han på mig, det kom även på golvet och skötbordet.
Han tyckte inte om att bli väckt för att vägas och mätas, blev en del skrik.

Imorgon ska vi till min mormors syster som fyller 80 år.
Alla är så nyfikna på Alexander.

Nu måste jag fixa lite här hemma medans han fortfarande sover.

Det blev en pojke

Torsdagen den 2 april bestämdes det att jag skulle sättas igång.
Då mina prover hade blivit sämre och det ända sättet att bli av med havandeskapsförgiftning är att föda.
Fredagen den 3 april 15.24 födde jag en liten pojke på 2320 gram, 46 cm lång.
Vi flyttades över till BB och stannade där 4 nätter, kom hem i tisdags.

Jag ska skriva lite mer senare när jag har mer tid, förhoppningsvis.

RSS 2.0