Luftslottet som sprängdes

I natt vid tretiden blev blev jag färdig med Luftslottet som sprängdes skriven av Stieg Larrson.
Otroligt bra bok. Nu har jag läst hela triologin och jag måste säga att böckerna är bland det bästa jag har läst.
Stieg Larsson har tänkt skriva 10 böcker om Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander, det är väldigt tråkigt att det inte kan bli fler böcker.
Men tur att Stieg blev färdig med sista boken innan han dog.

LÄS DESSA!!!

                                       
Män som hatar kvinnor     Flickan som lekte med elden     Luftslottet som sprängdes

Böckerna ska bli film.
Män som hatar kvinnor kommer på bio våren 09.
Mikael Blomqvist spelas av Mikael Nyqvist.
Lisbeth Salander spelas av Noomi Rapace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0