Föräldrautbildning

Igår var vi på föräldrautbildning och den var riktigt bra faktiskt.
De var två barnmorskor som pratade och de verkade kompetenta och duktiga på sitt jobb.
Jag skulle känna mig hel lugn om jag fick en av dem.
Så det känns bra att sjukhuset verkar ha bra personal. Det är viktigt.
Jag fick svar på många av de frågor som jag hade, vissa saker visste jag redan eller hade lite info om det.
Det var många par på föreläsningen, kul och se alla dessa gravida kvinnor.
Jag känner mig mer förberedd nu.
Sista timmen blev jobbig för mig, det brände och sved så otroligt mycket under revbenen.
Jag måste fråga min barnmorska igen om detta, eftersom det har blivit värre.
Jag hade ont långt efteråt, nu på morgonen kändes det som vanligt igen.

Idag är jag inte pigg, har varit yr hela natten.
Men nu mår jag lite bättre, yrsel har lagt sig lite grann och mår inte lika illa.
Det är jobbigt att känna sig så hängig och trött. Bara så där.
Jag har tagit min järntablett och jag hoppas den gör någon nytta.

Imorgon får min brorsa, hans tjej och bebisen lämna sjukhuset.
På lördag kan vi få besöka dem om vi vill.

Så tidigt kommer nog inte vi ta emot besök, det beror på hur vi mår och känner oss.

Kommentarer
Postat av: freespeech

Något för dig?



http://emdtour.blogg.se/

2009-02-22 @ 21:40:53
URL: http://freespeech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0