Ny vecka

I lördags var jag hos min brorsa och fick se Elias för första gången.
Han är så söt. Men har lyckats riva sig rejält i ansiktet med sina vassa naglar, det är ganska vanligt att nyfödda gör det.
De blev glada över presenten, men än så länge är Elias för liten för dressen.
Det var kul att träffas, det var ett bra tag sen.

På kvällen var det melodifestivalen, lyssnade bara på EMD och BWO.
Jag röstade fyra ggr på EMD, låten var riktigt bra.
Tycker det var lite kul att BWO gick vidare till andra chansen, de var väl säkra på att gå till finalen.
Men jag tror folk har tröttnat på dom nu.

Igår var det snöstorm men vi var tvungen att gå ut för vi hade verkligen ingen mat.
Det var inte plogat så det var kämpigt att ta sig till centrum.
Jag råkade göra så vi missade bussen, så vi var tvungna att gå hem i snöstormen.
Det hade varit trevligt att slippa det.
Jag åt California rolls (sushi) till lunch, det var gott.
Senare under dagen så satte vi ihop spjälsängen, det var inte helt lätt. En hel vetenskap.
Vi har möblerat om lite i sovrummet så sängen fick plats.
Det känns bra att vi har börjat att fixa inför bebisen ankomst.

Det är massa snö ute, så härligt och vackert.
Kul för alla som har sportlov.
Det vore bra om det blev riktigt kallt så inte all snö försvann.

Idag ska jag ta det ganska lugnt, har haft ont i kroppen efter igår.

Ikväll blir det troligtvis mat från Sandys, gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0