Inlagd

Det har varit lite tyst här och det beror på att jag blev inlagd på sjukhus i fredags.
Jag har havandeskapsförgiftning.
Men idag har jag fått permission, ska tillbaka imorgon bitti.
Jag hoppas jag får gå på kontroller istället, för jag känner mig bra och bebisen mår bra.
Men tillståndet kan snabbt ändras, därför vill sjukhuset ha mig under observation.
Mina blodprover ser bra ut och jag har bara lite äggvita i urinen, problemet är blodtrycket.
Det är inte jättehögt, men högt om man jämför med det jag hade när jag skrevs in.
Dessutom är bebisen mindre än den ska vara, väger runt 2000 gram.
Men den mår bra och allt är normalt.
Jag ska göra ett till ultraljud i veckan för att kolla tillväxten.
Risken finns att jag måste stanna på sjukhuset fram till förlossningen.
Jag kommer troligtvis isf föda tidigare.
Mår jag eller bebisen dåligt måste förlossningen sättas igång.
Jag hoppas verkligen att jag får uppleva en normal förlossning.

Hör Ni inget här så ligger jag fortfarande på sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Hoppas att allt går bra kristina ! <3

2009-03-31 @ 07:15:33
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0