Linas matkasse vecka 12

Veckans meny v.12

A Snabb: Het chorizo och mild smakrik korv i paprikasås med pasta och majssallad
B Medel: Vårgrön broccolisoppa med ägg och kikärtskräm på knäckebröd
C Medel: Lammfärsgryta med aubergine, kikärter och fetaost
D Medel: Ugnsbakad lax med pressad potatis och dill- och rödlöksyoghurt
E Tuff: Bräserad fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter och rosmarinsås


All mat som kom i måndags


I tisdags blev det lammfärsgrytan, väldigt gott.
S tog två ggr och det räckte till varsin matlåda.
Igår blev det lax, men S fick kyckling istället.
Laxen var riktigt god.
Idag ska jag försöka mig på soppan.


Kommentarer
Postat av: Superswede007

Hej, Hittade hit av en ren slump! Jättefint!! Ser att du var med under 2009 i Linas matkasse!! Jippi! Jag letar recept från det året (mina är borta!!). Mejla mig. Ok?You won´t regeret it! : )



[email protected]

2010-08-18 @ 10:11:53
Postat av: [email protected]

www.ilovemylaptop.se

Hej,

Vi på ilovemylaptop har snygga laptopfodral i neopren och läder. Ta gärna en titt och se om det är något du gillar!

Mvh Gunnar

2012-10-14 @ 19:40:00
Postat av: Gunnar

Matkasse
Hej,
http://www.matkasse.com/
Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.
//Gunnar


2012-11-02 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0